22.9.05

Έλενα Ράπτη (no comments...)

Αντιγράφω από την "Απογευματινή":

"Εγκλωβισμένη στην είσοδο της πολυκατοικίας της για περισσότερο από δεκαπέντε λεπτά παρέμεινε χθες η βουλευτής της ΝΔ Έλενα Ράπτη. Και αυτό διότι το ξαφνικό μπουρίνι που ξέσπασε στη Θεσσαλονίκη δεν της επέτρεψε να μεταβεί με τα πόδια στη Μητρόπολη, η οποία βρίσκεται μόλις εκατό μέτρα από την οικία της. Τηλεφώνησε λοιπόν στη συνεργάτιδά της και εκείνη πήγε και την πήρε με το αυτοκίνητο για να μη χάσει το μυστήριο της βάπτισης στο οποίο ήταν καλεσμένη. Το βέβαιο είναι ότι όση ώρα περίμενε, απόλαυσε τη μαγευτική εικόνα που έβγαινε μέσα από τον φουρτουνιασμένο Θερμαϊκό!"

Φοβερό δεν είναι;

21.9.05

Πρόταση για την διάδοση των υβριδικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε.

Πρωτοβουλία για την προώθηση της χρήσης των υβριδικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε., ανέλαβε ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, με την ευκαιρία της αυριανής «Ευρωπαϊκής Ημέρας Χωρίς Αυτοκίνητο». Υπενθυμίζεται ότι τα αυτοκίνητα αυτά λειτουργούν με υψηλή τεχνολογία που συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα να μειώνεται αισθητά η κατανάλωση καυσίμου, αλλά και οι εκπομπές ρύπων.

Συγκεκριμένα, ο κ. Χατζηδάκης κατέθεσε σήμερα ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην οποία επισημαίνει αρχικά τα οφέλη που προκύπτουν από την εκτεταμένη χρήση των αυτοκινήτων αυτών, όπως η σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και ιδιαίτερα κατανάλωσης καυσίμου για τους ιδιώτες και η προστασία του περιβάλλοντος. Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρει άλλωστε ότι η πετρελαϊκή κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη, φέρνει στην επιφάνεια την ανάγκη για ευρεία χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας και απεξάρτηση από το πετρέλαιο.

Στη συνέχεια, ο ευρωβουλευτής της ΝΔ τονίζει ότι υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες για την Επιτροπή, ώστε να ενεργήσει άμεσα και αποτελεσματικά.

Η Κομισιόν για παράδειγμα, μπορεί να θέσει όρια για τη μείωση των εκπομπών αερίων από τις μεταφορές, ώστε να διαδοθεί η ευρύτερη χρήση των υβριδικών αυτοκινήτων.

Μία τέτοια ενέργεια συνάδει εξάλλου και με τις γενικότερες υποχρεώσεις που η Ε.Ε. έχει αναλάβει με την υπογραφή του Πρωτοκόλλου του Κιότο για τις κλιματολογικές αλλαγές. Επιπλέον, στο πλαίσιο της Στρατηγικής του Γκέτεμποργκ για την αειφόρο ανάπτυξη, τα κράτη μέλη, μετά από πρόσκληση της Κομισιόν, θα μπορούν να λάβουν την πολιτική απόφαση στο Συμβούλιο και να συμφωνήσουν στην υιοθέτηση κινήτρων για την αγορά υβριδικών αυτοκινήτων από τους ιδιώτες.

Σημειώνεται ότι σήμερα τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά. Αν όμως υπάρξουν τα κατάλληλα κίνητρα και ενισχυθεί η παραγωγή, θα μπουν αναπόφευκτα στο παιχνίδι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, που σήμερα δεν κατασκευάζουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα με αποτέλεσμα τη μείωση των τιμών τους.

Δυναμική Ζωή (Universal Studios)


Πολλοί από τους φίλους της στήλης παραπονέθηκαν τις τελευταίες ημέρες ότι κατόπιν των διακοπών ο ”Χαμαιλέων” δεν επανήλθε στο θέμα της Δυναμική Ζωή.
Τους διαβεβαιώνουμε ότι δεν έχουμε ξεχάσει την υπόθεση που θεωρούμε ως το μεγαλύτερο σκάνδαλο στη Σοφοκλέους, μετά την υπόθεση Μαγρίζος -ΔΕΛΤΑ.

Κι εμείς με τη σειρά μας, ρωτάμε τους αρμοδίους: Τόσους μήνες μετά το σκάνδαλο αυτό, μήπως έχουν να μας πουν αν ξεκίνησε ο εισαγγελέας κάποια δίωξη;

Μήπως ξέρουν να μας πουν τι αποτελέσματα έδωσαν οι έλεγχοι της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς;

Μήπως γνωρίζουν αν τελικά έχει κάνει κάτι αυτή η Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχου σε σχέση με τις ευθύνες των ορκωτών και των στελεχών της εταιρίας;

Μήπως γνωρίζουν αν λειτουργεί και πώς οποιοδήποτε τμήμα αυτής της ΕΙΣΗΓΜΕΝΗΣ ακόμη εταιρίας;

Μήπως έχουν ρωτήσει τις πιστώτριες τράπεζες σε ποια φάση βρίσκεται η εταιρία; Έχει πτωχεύσει; Έχει τεθεί σε εκκαθάριση;

Γιατί δεν μιλά κανένας;

Στο κάτω κάτω, αν η εταιρία έχει ”φουντάρει”, αυτό σημαίνει ότι κάποιες τράπεζες θα υποστούν ζημία που μετράται σε αρκετά έως πολλά εκατομμύρια ευρώ.

Αυτό υποθέτουμε θα ενδιαφέρει και τους μετόχους τους, οι οποίοι θα θέλουν να μάθουν με ποιες εγγυήσεις δόθηκαν τα δάνεια και οι λοιπές διευκολύνσεις, προς όφελος και της εταιρικής διακυβέρνησης!!!

Euro2day

15.9.05

Της πατρίδος μου η σημαία...

Γνωστός καλλιτέχνης που εμπνεύστηκε να αποδώσει με το σύμβολο αυτό τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, φυλακίστηκε!

Δε φυλακίστηκαν όλοι αυτοί όμως που έχουν μετατρέψει στην Ελλάδα σε ένα κράτος με ιδιότυπο κομμουνιστοειδές καθεστώς, την "κομματική οικονομία της αγοράς", όπως εύστοχα την έχει χαρακτηρίσει στο παρελθόν ο Στέφανος Μάνος.

Το πολιτικό κατεστημένο έχει στραγγαλίσει κάθε ιδιωτική πρωτοβουλία, η επιχειρηματικότητα διαβάλλεται και βασιλεύει η φαυλοκρατία. Κομματιάζεται η οικονομία και περιτειχίζονται οικονομικές δραστηριότες περιοριζόμενες σε μικρά, κομματικά ελεγχόμενα, κρατικά μονοπώλια. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, Ολυμπιακή, ΟΣΕ, είναι εκλεκτά παραδείγματα των παραπάνω και σε αυτό το site θα βρείτε πολλά άρθρα που δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία...

Την επόμενη φορά λοιπόν που με την ψήφο σας θα ενισχύσετε το καθεστώς αυτό, βγάλτε στο μπαλκόνι σας και μια γαλανόλευκη με σφυροδρέπανο! Αυτή την Ελλάδα χτίζετε!

Ολυμπιακή αερολογία...

"Κανείς δε θα μείνει στο δρόμο..." είπε ο πρωθυπουργός μας για τους εργαζόμενους στην ΟΑ.

Λογικό μου ακούγεται. Καμία κομμουνιστική χώρα που σέβεται τον εαυτό της δε θα άφηνε ποτέ ένα κομμάτι του κράτους να "αυτομολήσει" στον ιδιωτικό τομέα. Και εμείς, η κατεξοχήν κομμουνιστική χώρα του Δυτικού Κόσμου, τώρα που φαίνεται ότι η ΟΑ δεν μπορεί να λειτουργήσει πλέον, θα μετατάξουμε όλους τους πρώην υπαλλήλους της στο Δημόσιο. Για να συνεχίσουν δηλαδή να πληρώνονται οι μισθοί τους από όλους εμάς τους φορολογούμενους πολίτες, όπως άλλωστε είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια.

Και συμφωνούν στην απόφαση αυτή σχεδόν όλοι οι πολιτικοί, αυτοί ακριβώς που επί τόσα χρόνια διόριζαν στην Ολυμπιακή ψηφοφόρους τους, λες και ήταν το παραμάγαζό τους. Αυτοί δηλαδή που ευθύνονται για την κατάντια και το κλείσιμό της, θα διαιωνίσουν τώρα το πρόβλημα. Και αν κανείς ρωτήσει γιατί αυτούς και όχι και τους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα, η απάντηση είναι: "Μα, αυτοί δεν είχαν διοριστεί!".

Ναι, σωστά. Δεν το είχα σκεφτεί... Κομμουνισμός...