29.6.06

Μου απήυθυνε έκκληση ο κ. Μπέζας!...

Βγήκε σήμερα ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Μπέζας και απηύθυνε έκκληση, λέει, στους πολίτες να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής. Γιατί, σου λέει, πώς θα χρηματοδοτήσω εγώ τις παροχές που υποσχέθηκα ήδη για το προεκλογικό 2007;

Πολύ ωραία κύριε Μπέζα μου, να συμβάλω, καμία αντίρρηση. Πλην όμως έχουμε κάτι ψιλοδιαφορές μαζί. Από τον Ιανουάριο ως το Δεκέμβριο του 2005 μου παρακρατούσες φόρο από τα εισοδήματά μου και φτάνει Ιούλιος 2006 και δε μου τον έχεις επιστρέψει ακόμα. Τι τον κάνεις τόσους μήνες; Ήρθα, έκανα δήλωση μέσω Taxisnet το Μάρτιο. Μου λες είναι μεγάλο το ποσό, φέρε στην Εφορία τα χαρτιά. Πάω στην εφορία, με βάζουν να κάνω δήλωση από την αρχή. Θα πάω διακοπές και θα γυρίσω, και τα λεφτά δε θα μου τα έχεις επιστρέψει. Αν συνέβαινε το αντίστροφο και τόσο καιρό εγώ χρωστούσα στην Εφορία, τι θα γινόταν;

Τώρα λοιπόν που θα πάω διακοπές και ο ιδιοκτήτης του δωματίου που θα νοικιάσω (στον οποίο σίγουρα κάνεις τα ίδια!) μου προτείνει να μη μου κόψει απόδειξη και να μοιραστούμε το φόρο, εγώ τι λες ότι θα κάνω; Θα συμφωνήσω ή θα πω "μου απηύθυνε έκκληση ο κ. Υφυπουργός να συμβάλω στην πάταξη της φοροδιαφυγής"; Ε, Υφυπουργέ μου; Make a wild guess...

Δεν υπάρχουν σχόλια: